.::OnePieceNightmare::.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

.::OnePieceNightmare::.

Κρατήστε εδώ το κρυφό αρχείο κινήσεων του χαρακτήρα σας!!!
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Στατιστικά Μάχης (Οδηγίες)

Go down 
AuthorMessage
NightmareAdmin
Admin
NightmareAdmin


Posts : 266
Join date : 2012-11-25

Στατιστικά Μάχης (Οδηγίες) Empty
PostSubject: Στατιστικά Μάχης (Οδηγίες)   Στατιστικά Μάχης (Οδηγίες) EmptyTue 30 Apr 2013 - 17:12

Το σύστημα μάχης είναι ο τρόπος με τον οποίο αποφασίζεται ποιος παίχτης είναι πιο δυνατός μεταξύ 2 ή περισσοτέρων.

Ο κάθε χαρακτήρας έχει τα εξής χαρακτηριστικά:
1). Αντοχή (Ζωή)
2). Ταχύτητα
3). Επίθεση
4). Άμυνα
5). Δυνάμεις

Αντοχή (Ζωή)

Για κάθε 1 στατιστικό που μπαίνει στην αντοχή του χαρακτήρα, 20 πόντοι προστίθενται στην ζωή του. Σε κάθε μάχη, ο χαρακτήρας ξεκινάει από το 0*. Μόλις φτάσει η συνολική ζημιά που έχει φάει σε όλη τη μάχη, να είναι ίση η μεγαλύτερη της Ζωής του, χάνει την μάχη (ο Παίχτης). Αν φτάσει του αντιπάλου πρώτα η ζημιά να είναι ίση ή μεγαλύτερη της ζωής του (του αντιπάλου), τότε κερδίζει την μάχη (ο Παίχτης). Στην επόμενη μάχη του, πάλι η Ζωή του είναι η μέγιστη δυνατή, είτε χάσει, είτε κερδίσει.
Παράδειγμα: Αντοχή (Ζωή): 50 (1000)
Αυτό σημαίνει, ότι ο χαρακτήρας έχει 1000 Ζωή. Όταν η Ζημιά του σε μια μάχη φτάσει να είναι 1000 ή 1001 ή μεγαλύτερη, τότε χάνει την μάχη.

*: Αυτό γίνεται για να είναι μυστική από τους αντιπάλους η Ζωή του Παίχτη σας!!!

Ταχύτητα

Αρχικά, ο Παίχτης με την μεγαλύτερη ταχύτητα, αποφασίζει για το ποιος θα παίξει πρώτος. Σε περίπτωση ισοβαθμίας, παίζει πρώτος αυτός που έκανε την πρόκληση (δεν επιλέγει).
Κάθε γύρο μάχης, ο χαρακτήρας μπορεί να κάνει τόσες κινήσεις, όσες του επιτρέπει η ταχύτητα του.
Οι κινήσεις προκύπτουν από τα στατιστικά που έχει στην ταχύτητα του δια τον αριθμό που προκύπτει από την κατηγορία στατιστικών του (ή την χαμηλότερη κατηγορία στατιστικών που έχει εμπλεκόμενος στην μάχη χαρακτήρας). Ο μέγιστος αριθμός κινήσεων είναι 12, ο ελάχιστος 1.
Διαιρέτης ταχύτητας αναλόγως κατηγορίας:
No Category Newbie Prenormal Normal Expert Master Legend
First Seas /2 /3 /3 /4 /5 /6 /7
Grand Line # /8 /9 /10 /11 /12 /14
New World # /16 /18 /21 /24 /27 /30
Παράδειγμα: Ταχύτητα: 50 (Ο χαρακτήρας είναι κατηγορίας First Seas Legend)
Αυτό σημαίνει, ότι ο χαρακτήρας έχει 50/7 κινήσεις. Δηλαδή 7 κινήσεις τον γύρο του (το υπόλοιπο δεν μας ενδιαφέρει).
Αν όμως ο αντίπαλος του είναι κατηγορίας First Seas Master (δηλαδή χαμηλότερη κατηγορία), τότε ο χαρακτήρας έχει 50/6 κινήσεις. Δηλαδή 8 κινήσεις τον γύρο του.

Επίθεση

Κάθε γύρο μάχης, ο χαρακτήρας αποφασίζει πόσες από τις κινήσεις του γύρου του θα τις κάνει για Επίθεση (κάθε γύρο μπορεί να αλλάζει το πόσες κινήσεις επίθεσης θα κάνει).
Ο μέγιστος αριθμός κινήσεων για επίθεση σε έναν γύρο είναι 6, ο ελάχιστος 0.
Ανάλογα με τον αριθμό κινήσεων ο χαρακτήρας, στο επιθετικό του ποστ, ρίχνει ζάρι για να δει πόσες κινήσεις επίθεσης του θα πετύχουν και θα χτυπήσουν τον αντίπαλο.

  • Αν 6 κινήσεις, τότε 6-πλευρο (Ζάρι με 6 επιφάνειες 1,2,3,4,5,6).
    Code:
    [rand]1,6[/rand]
  • Αν 5 κινήσεις, τότε 5-πλευρο (Ζάρι με 5 επιφάνειες 1,2,3,4,5).
    Code:
    [rand]1,5[/rand]
  • Αν 4 κινήσεις, τότε 4-πλευρο (Ζάρι με 4 επιφάνειες 1,2,3,4).
    Code:
    [rand]1,4[/rand]
  • Αν 3 κινήσεις, τότε 3-πλευρο (Ζάρι με 3 επιφάνειες 1,2,3).
    Code:
    [rand]1,3[/rand]
  • Αν 2 κινήσεις, τότε κέρμα (Ζάρι με 2 επιφάνειες 1,2).
    Code:
    [rand]1,2[/rand]
  • Αν 1 κίνηση, τότε σίγουρο 1.
  • Αν 0 κίνηση, τότε σίγουρο 0.

Ο αριθμός που προκύψει είναι η Επίθεση του γύρου του χαρακτήρα.
Παράδειγμα:
Επίθεση: 60
Ταχύτητα: 50 (Ο χαρακτήρας είναι κατηγορίας First Seas Legend)
Αυτό σημαίνει, ότι ο χαρακτήρας έχει 50/7 κινήσεις. Δηλαδή 7 κινήσεις τον γύρο του (το υπόλοιπο δεν μας ενδιαφέρει).
Αποφασίζει να κάνει 4 κινήσεις για Επίθεση. Άρα η Επίθεση του γύρου του θα είναι 60*4-πλευρο.

Άμυνα

Κάθε γύρο μάχης, ο χαρακτήρας αποφασίζει πόσες από τις κινήσεις του γύρου του θα τις κάνει για Επίθεση (κάθε γύρο μπορεί να αλλάζει το πόσες κινήσεις επίθεσης θα κάνει). Οι υπόλοιπες κινήσεις του, γίνονται για την άμυνα του. Εξαίρεση αποτελεί ο πρώτος γύρος για αυτόν που παίζει δεύτερος, ο οποίος στο πρώτο ποστ του μάχης χρησιμοποιεί το μέγιστο της ζαριάς άμυνας του, εφόσον επιθυμεί.
Ο μέγιστος αριθμός κινήσεων για άμυνα σε έναν γύρο είναι 6, ο ελάχιστος 0.
Ανάλογα με τον αριθμό κινήσεων ο χαρακτήρας, στο αμυντικό του ποστ, ρίχνει ζάρι για να δει πόσες κινήσεις άμυνας του θα πετύχουν και θα αποκρούσουν τον αντίπαλο.

  • Αν 6 κινήσεις, τότε 6-πλευρο (Ζάρι με 6 επιφάνειες 1,2,3,4,5,6).
    Code:
    [rand]1,6[/rand]
  • Αν 5 κινήσεις, τότε 5-πλευρο (Ζάρι με 5 επιφάνειες 1,2,3,4,5).
    Code:
    [rand]1,5[/rand]
  • Αν 4 κινήσεις, τότε 4-πλευρο (Ζάρι με 4 επιφάνειες 1,2,3,4).
    Code:
    [rand]1,4[/rand]
  • Αν 3 κινήσεις, τότε 3-πλευρο (Ζάρι με 3 επιφάνειες 1,2,3).
    Code:
    [rand]1,3[/rand]
  • Αν 2 κινήσεις, τότε κέρμα (Ζάρι με 2 επιφάνειες 1,2).
    Code:
    [rand]1,2[/rand]
  • Αν 1 κίνηση, τότε σίγουρο 1.
  • Αν 0 κίνηση, τότε σίγουρο 0.

Ο αριθμός που προκύψει είναι η Άμυνα του γύρου του χαρακτήρα.
Παράδειγμα:
Επίθεση: 60
Άμυνα: 40
Ταχύτητα: 50 (Ο χαρακτήρας είναι κατηγορίας First Seas Legend)
Αυτό σημαίνει, ότι ο χαρακτήρας έχει 50/7 κινήσεις. Δηλαδή 7 κινήσεις τον γύρο του (το υπόλοιπο δεν μας ενδιαφέρει).
Αποφασίζει να κάνει 4 κινήσεις για Επίθεση. Άρα η Επίθεση του γύρου του θα είναι 60*4-πλευρο.
Αφού 7 κινήσεις το μέγιστο και τις 4 τις χρησιμοποίησε για Επίθεση, για Άμυνα μένουν 3.
Άρα η Άμυνα του γύρου του θα είναι 40*3-πλευρο και θα αφαιρεθεί από την Επίθεση του αντιπάλου.
Back to top Go down
https://onepiecenightmare.forumgreek.com
 
Στατιστικά Μάχης (Οδηγίες)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Κατηγορίες Μάχης (Οδηγίες)
» Δυνάμεις Μάχης (Οδηγίες)
» Φόρμες Μάχης
» Μάχη με Boss (Οδηγίες)
» Συζητήσεις Παιχνιδιού (Οδηγίες)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.::OnePieceNightmare::. :: Κουμπί Sanji :: Οδηγίες Μάχης - Φόρμες-
Jump to: